گداخون

گداخون

گداخون

گداخون

عوارض فیزیکی و روحی کانابیس

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ق.ظ

عوارض فیزیکی و روحی کانابیس

عوارض فیزیکی ناشی از کانابیس شامل افزایش فشار خون، سردرگمی، افزایش اشتها، قرمزی چشم، سرعت قلب، اختلال حافظه، سردرگمی، غفلت، تغییر درک، و رنگ و صدا است. علائم شدید روانی مانند شنیدن صداهای ناعادلانه، مکالمات نامناسب و رفتارهای غیر طبیعی، اضطراب و افسردگی، در عرض چند دقیقه، بسته به میزان مصرف شما، به مدت ساعت است. اگر غذا خورده شود، علائم شروع به کار می کنند، اما دیگر ماندگار می شوند. کانابیس روانی و غیر فیزیکی است. نشانه های ترک در معتادان محدود به افزایش تحریک پذیری، بی حوصلگی، بی خوابی، بی اشتهایی و تهوع خفیف است و همه این علائم در زمانی اتفاق می افتد که فرد به طور ناگهانی مقدار زیادی از شاهدانه مصرف می کند.
تاریخچه مصرف قارچ خوراکی

ماری جوانا در قرون وسطی در جهان مسلمان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی ماری جوانا احتمالا قبل از آشنا شدن با تنباکو تبدیل به رایج شده است. یافته های باستان شناسی در اتیوپی نشان می دهد استفاده از ماری جوانا توسط قلیان در قرن 14 میلادی نشان می دهد. البته، تاریخ مصرف مواد مخدر در دریای مدیترانه به اواخر قرن 2 میلادی باز می گردد. کانابیس در این دوره به عنوان دارو برای تسهیل زایمان استفاده شد. بقایای تتراهیدرو کانبینول در یک قبرستان قرن چهاردهم در نزدیکی اورشلیم یافت شده است. کنسرو و سایر مواد مخدر جایگزینی برای نوشیدنی های الکلی بود که در قرآن ممنوع بود.
مسمومیت حشیش

رفتارهای نامناسب یا تغییرات روانشناختی (اختلالات هماهنگی حرکتی، اسهال، اضطراب، کم آبی، اختلال قضایی، انزوای اجتماعی) که در طی یا بعد از مصرف ماری جوانا اتفاق می افتد.
عوارض کانابیس

ماری جوانا همچنین اثر خفیفی دارد. اما این اثر به شدت تحت تأثیر خلق و خوی مصرف کنندگان است. یک مصرف کننده تازه کار بعد از یک بار در طول یک سال و یک مصرف کننده بلند مدت 20 بار در روز به علائم مورد نظر می رسد. این علائم عبارتند از سرخوردگی، احساس اعتماد به نفس و احساس عمومی بودن. البته، اگر یک فرد افسرده یا مضطرب شود، علائم بدتر می شود. در سطوح بالا، خطر حملات اضطرابی و بدبینی و توهم وجود دارد. با توجه به کاهش میزان مهار در فرد، خطر صدمه به خود افزایش می یابد. افرادی که از این ماده استفاده می کنند نباید به علت عدم تعادل در رانندگی شرکت کنند. به طور کلی، این عوارض جانبی به بخش های زیر تقسیم می شوند: عوارض ناشی از مصرف ماری جوانا عبارتند از: 1. انتشار عروق خونی Conjunctiva (قرمزی چشم) 2 - افزایش ضربان قلب (تاکیکاردی خفیف) 3 - فشار خون بالا در بالا دوزهای 4 - افزایش اشتها به معنای اشتهای گاو است. 5 - دهان خشک 6 - حملات اضطراب حاد
هش در ایران باستان

Meng or Bang (هندی: भांग، bʱa: ŋɡ) یک ماده مخدر است که در پزشکی باستان در پزشکی و همچنین در مراسم مذهبی مورد استفاده قرار گرفت. در اوستا، این اصطلاح در قالب یک بنگایگ است و به زبان منگ در زبان سانسکریت و در زبان پهلوی ترجمه شده است. در وینیدهد، فرد حامله شد و مرد به او گفت که از زن درباره زن پیر صحبت می کند و زن نیز یک مرد یا یک داروی دیگر را برای از بین بردن نوزاد به ارمغان آورد. هر دو مردان و زنان هر دو گناه و خانم های قدیمی هستند. در Bundeshen، Meng یک دارو است که قبل از اینکه توسط خشم اهریمن از بین برود، اولین حیوان مفید بود. در جریان سفر، گفته شد که اردوی مقدس مقدس برای سربازان دنیای دیگر، کشیشان و سربازان، سفر خود را به جهان دیگر آغاز کرد و پس از بازگشت به گزارش خود به دوستانش.
عوارض کوتاه مدت کانابیس

1 - اختلالات یادگیری و یادگیری 2 - حساسیت، شنوایی و لمس مسمومیت قارچی اغلب حساسیت فرد به محرک های خارجی را افزایش می دهد و جزئیات جدیدی را نشان می دهد. فرد احساس می کند که رنگ ها غنی تر و عمیق تر از همیشه است. 3 - اختلالات زمان و فضا 4 - اختلال در تجزیه و تحلیل مغز 5 - اختلال در عملکرد تعادل و حرکتی: با توجه به اختلال در مهارت های حرکتی، مردم نباید تا 12 ساعت پس از مصرف رانندگی کنند. اختلال خواب و فعالیت جنسی از چند روز تا چند هفته پس از مصرف ناپدید می شوند.

  • شعیب دهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی