گداخون

گداخون

گداخون

گداخون

علل تاریکی زیر بغل

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

علل تاریکی زیر بغل

با توجه به تحقیقات انجام شده، هنگامی که شما از یک تیغه استفاده می کنید تا موهای خود را اصلاح کنید تا موهای تراشیدن را حذف کنید، در واقع موی خود را از سطح پوست ریش می زنید و ریشه آن در پوست باقی می ماند. شاید مو از بین رفته باشد، اما هنوز هم زیر پوست شما باقی می ماند و از آنجا که پوست زیر بغل بسیار نازک است، حضور این مو باعث ایجاد تیرگی مژه می شود. استفاده از یک تیغه باعث می شود که مو به طور واضح تر، که همچنین سیاه و سفید از زیر بغل را افزایش می دهد. یکی دیگر از شرایط زیر آفتاب می تواند حضور سلول های مرده در زیر شکم شما باشد. برای کاهش سلول های مرده تحت زیر بغل، فقط پوست منطقه را با لب یا هر پارچه ضخیم دیگر پاک کنید تا این سلول ها از پوست خارج شوند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که مواد شیمیایی در دئودورانت می تواند یکی از عوامل تشکیل دهنده بلک جک باشد. محصولات ضد انجماد می توانند رنگ بویایی را تغییر دهند و این تغییر معمولا عمر طولانی یا حتی دائمی است. برای جلوگیری از این مشکل، از روش های طبیعی برای کاهش عرق کردن استفاده کنید. گاهی پوشیدن لباس های تنگ می تواند اصطکاک بین پوست و پارچه ایجاد کند، که همچنین باعث تغییر رنگ در زیر بغل می شود. برای جلوگیری از این، سعی کنید با استفاده از لباس های وسیع تر و یا لباس های ساخته شده از پارچه های طبیعی و نازک، بنابراین پوست شما می تواند نفس بکشد. کاهش وزن نیز می تواند کمک کند. بعضی از افراد از والدین خود سیاه پوست خود را به ارث می برند، اما اگر عامل به ارث برده نشوند، عوامل دیگری نظیر تغییرات هورمونی، افزایش وزن یا حتی استفاده از پیشگیری از بارداری ممکن است موثر باشد. . در چنین مواردی توصیه می شود به پزشک متخصص برای درمان مراجعه کنید. یکی از چیزهایی که اغلب شناخته شده نیست، نقش دیابت در تغییر رنگ زیر بغل است. بهترین راه برای مقابله با سیاه چالش زیر بغل برای بیماران دیابتی است، نگه داشتن انسولین خوب و استفاده از روش های طبیعی برای کاهش عرق.
سیب زمینی را با سیب زمینی تمیز می کند

نمک اسید ملایم در سیب زمینی عامل سفید کننده طبیعی است. برخلاف مواد سفید کننده شیمیایی، پوست آن را تحریک نمی کند. برای انجام این کار، یک قطعه سیب زمینی را در زیر زمین و محل تاریک قرار دهید. شما همچنین می توانید سیب زمینی را با استفاده از دستگاه بچرخانید یا آن را رنده کنید و آن را از فیلتر خارج کنید و منطقه تاری را در زیر بازو به محلول بچسبانید و بعد از 15 دقیقه با آب آشامیدنی بشویید، این کار به طور مداوم باعث سفید شدن منطقه تاریک پوست نیز یک سفید کننده طبیعی است. شما می توانید چیپس های سیب زمینی را به پوست این منطقه اعمال کنید، یا سیب زمینی را بچرخانید و پوست را زیر شکم آغشته کنید. در هر صورت، اجازه دهید پوست به مدت 15 دقیقه با سیب زمینی یا آب آن تماس بگیرد. به زودی، اثر آن را متوجه خواهید شد. اسیدیته ملایم در سیب زمینی یک عامل سفید کننده طبیعی است و بر خلاف مواد سفید کننده قوی، پوست را تحریک نمی کند. سیب زمینی را بگذارید و ماساژ دهید در ناحیه های تاریک زیر بغل و گردن، آن را برای مدت 15 تا 20 دقیقه خشک کنید، سپس آن را با آب گرم بشویید. برای دریافت نتایج بهتر دو بار در روز این کار را انجام دهید.

  • شعیب دهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی