میخچه پای مرغ مینا

درمان میخچه پا,درمان میخچه پا چیست,درمان میخچه پا با سیر,درمان میخچه پا با گوجه فرنگی,درمان میخچه پا در طب سنتی,درمان میخچه پای خروس لاری,درمان میخچه پای خروس,درمان میخچه پا با لیزر,درمان میخچه پا با چسب,درمان میخچه پا با طب سنتی,درمان میخچه کف پا چیست,راه درمان میخچه پا چیست,درمان میخچه ی پا چیست,درمان میخچه کف پا با سیر

درمان میخچه پا , درمان میخچه پا چیست , درمان میخچه پا با سیر , درمان میخچه پا با گوجه فرنگی

یکی از عواملی که میتواند موجب افزایش این فشار ها شده و احتمال صدمه به پا را بالا میبرد استفاده از کفش نامناسب است. یکی از این صدمات تشکیل  میخچه است. این ضایعه میتواند در روی انگشتان پا یا در زیر پنجه پا و بر اثر فشار کفش نامناسب بوجود بیاید.

درمان میخچه پا

میخچه محافل کوچک سخت، کلفت شدن پوست است. میخچه اغلب در پا ، به خصوص در بالا و کناره های انگشتان پا، کف پا و حتی بین انگشتان پا بوجود می آید.  همچنین می توانند در قسمت های دیگر بدن  نیز ایجاد شود. شایع ترین علت میخچه در پا راه رفتن است و یا بعلت پوشیدن کفش بد است. حتی اگرمدت بسیار طولانی کفش های تنگ یا پاشنه بلند بپوشیم باعث ایجاد میخچه می شود . دیگر علل ممکن  راه رفتن بدون پوشیدن کفش، پوشیدن کفش بدون جوراب، و یا در فعالیت های ورزشی که  پا تحت فشار قرار می گیرد.

کسانی که دارای  غدد عرق آسیب دیده، زخم و یا زگیل روی پای خود دارند احتمال بیشتری برای مبتلا شدن به  میخچه بیش  از دیگران است. همچنین، افراد مبتلا به دیابت و یا کسانیکه جریان خون ضعیفی در پا دارند بیشتر در معرض خطر عوارض ناشی از میخچه هستند. در چنین افرادی، میخچه باید توسط پزشک درمان شود . برخی از علائم و نشانه های  میخچه  ضخیم و خشن  شدن پوست، برجستگی های سخت  و درد هنگام فشار دادن بر روی آنها است.  همچنین در زمان ایستادن و یا راه رفتن باعث اذیت می شود . معمولا به سادگی از بین بردن نمی رود در صورت نیاز،  از داروها و لوسیون های برای درمان میخچه استفاده میکنند. همچنین می توانید داروهای خانگی طبیعی ساده را  برای خلاص شدن از میخچه بکارببرید .

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.